Doprava
Způsoby a ceny dopravy
Přehled |
Tabulka s cenami slouží pro vaši rychlou orientaci.
Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o motocykly. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.
Doprava zdarma
Nechte si svoji objednávku doručit zcela zdarma při objednávce nad 1 000 Kč přepravcem PPL nebo Rozvoz moto (pro vybrané modely). Vaše zboží odešleme do 1 - 5 pracovních dnů od objednávky. Rozvoz moto - dohoda data dodání proběhne telefonicky, vyčkejte na náš hovor.
Druh dopravy |
Cena vč. DPH |
Doplňkové služby vč. DPH |
Osobní vyzvednutí |
|
|
• objednávka bez limitu |
zdarma |
|
|
|
|
PPL Parcelshop, Parcelbox |
dobírka |
|
• objednávka nad 1 000 Kč |
zdarma |
120 Kč |
• objednávka do 1 000 Kč |
80 Kč |
120 Kč |
Zásilky Parcelshop a Parcelbox jsou váhově omezeny maximálně do 10 kg a velikostí balíku maximálně do velikosti 60 x 43 x 43 cm |
||
|
|
|
Balík PPL |
dobírka |
|
• objednávka nad 1 000 Kč |
zdarma |
120 Kč |
• objednávka od 500 do 1 000 Kč |
90 Kč |
120 Kč |
• objednávka do 500 Kč |
100 Kč |
120 Kč |
|
||
Balík PPL s kontaktem před dodáním |
dobírka |
|
• objednávka nad 1 000 Kč |
20 |
120 Kč |
• objednávka od 500 do 1 000 Kč |
100 Kč |
120 Kč |
• objednávka do 500 Kč |
120 Kč |
120 Kč |
|
|
|
Balík PPL / DHL SK |
dobírka |
|
• objednávka nad 5 000 Kč |
zdarma |
160 Kč |
• objednávka do 5 000 Kč |
280 Kč |
160 Kč |
|
||
Rozvoz moto CLS |
dobírka |
|
• objednávka motocyklů a skútrů (u vybraných modelů zdarma) |
1 000 Kč |
zdarma |
|
|
|
Osobní vyzvednutí
Velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli.
Pozor – před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile je zboží na prodejně připraveno, proces může nějakou chvíli trvat.
Na prodejně pro vás bude připraveno ještě následujících 5 pracovních dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je uvolněno do volného prodeje.
Balík PPL CZ
-
PPL doručuje balíčky až do váhy 30 kg, a to do druhého pracovního dne od převzetí na našem skladě. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den. Můžete také zvolit variantu doručení v sobotu.
-
O doručení budete informováni e-mailem. Dozvíte se z nich časové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace PPL pro sledování zásilky.
-
Můžete zvolit variantu informaci PPL s kontaktem v den doručování, obdržíte předpokládaný čas doručení a tel. číslo na řidiče
-
U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti při převzetí, pokud jste zvolili platbu dobírkou.
-
On-line sledování balíku PPL
Balík PPL / DHL SK
- PPL / DHL doručuje balíčky až do váhy 30 kg, a to do 2 – 4 pracovních dnů od odeslání. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
- O doručení budete informováni e-mailem. Dozvíte se z nich časové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace PPL pro sledování zásilky.
- U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti při převzetí, pokud jste zvolili platbu dobírkou.
- On-line sledování balíku PPL
Kdy bude zboží expedováno?
Termín dodání je od 1 – 7 dní. Není-li uvedeno jinak. U jednotlivých položek zboží je vždy informace o aktuální dostupnosti.
Dostupnost |
Způsob doručení |
Termín |
Skladem |
Osobní odběr |
Na prodejně v Říčanech, kde je výdej pro e-shop, prodejna a servis skútrů. Obrátkové zboží bude připraveno k vyzvednutí následující pracovní den, specifické zboží 2 - 5 dnů. Pro osobní odběr vyčkejte na výzvu, potvrzení o možnosti vyzvednutí obdržíte e-mailem. |
Skladem |
Balík PPL |
Obrátkové zboží následující pracovní den předáno dopravci, specifické zboží 2 - 3 dny, doručení následující pracovní den po expedici. |
Skladem |
Rozvoz moto CLS |
Potvrzení přijetí objednávky obratem, telefonická dohoda termínu doručení dle způsobu úhrady, po připsání platby. |
Skladem 3 dny |
|
Zboží je skladem u dodavatele nebo v celním řízení, předání dopravci do 3 – 5 pracovních dnů. |
Na cestě 14 dní |
|
Zboží je expedováno od zahraničního dodavatele. O naskladnění budete informováni e-mailem. |
Problémy s doručením
Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince 733 641 533.
Nejčastější příčiny nedoručení zásilky
- Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození
Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.
- Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky
Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
- Zásilka se ztratila u přepravce
Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší
situaci z první objednávky.
Byla-li původní objednávka placena:
- Převodem předem
Prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit. - Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty
Prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat. - Na splátky
Prosíme o vaše rodné číslo a číslo účtu, abychom mohli smlouvu upravit pro novou objednávku.
Se vzniklými případnými problémy Vám rádi poradíme na zákaznické lince 733 641 533 |